InternetKlup

Op onze InternetKlup, die net als de KookKlup op woensdagavond gehouden wordt, kun je van alles leren op de computer.

Er zijn 12 computers beschikbaar met het nieuwste Windows 10 besturingsprogramma. Alle computers zijn ook voorzien van een Microsoft Office pakket 2013.
Je kunt er dus naar hartelust internetten, e-mailen, foto’s bewerken, tekstverwerken, een PowerPoint presentatie maken, muziek luisteren of gewoon een spelletje spelen. Er staan altijd vrijwilligers klaar om je te helpen als je er even niet meer uitkomt.
Natuurlijk is het ook mogelijk je eigen laptop of tablet mee te nemen en daarop te gaan werken. Wij beschikken over een beveiligd draadloos netwerk waar je gebruik van kunt maken.

De InternetKlup is er op elke woensdagavond, volgens onderstaande agenda, van 19:00 tot 21:00 uur.

De kosten zijn € 2,00 per keer.
Als je voorafgaand aan de InternetKlup wilt mee eten met de KookKlup is dat ook mogelijk.

Aanmelden InternetKlup

Opgeven voor deze of andere activiteiten graag via: info@stichtingbuitenzorg.nl kan altijd. Er is op dit moment voldoende plaats voor nieuwe bezoekers of kom anders gewoon eens langs om te kijken of het wat voor je is.

Belangrijke informatie…

… voor zorgverleners en familieleden, die de bezoekers opgeven voor de verschillende activiteiten.

Wij vragen u vriendelijk doch dringend het brengen en halen van de bezoekers goed te regelen.

Het gebeurt helaas vaak dat taxi’s te vroeg of te laat komen, of soms helemaal niet. Vanwege het kwartier speling dat de taxi’s aanhouden adviseren wij voor de kookklup 16.45 uur en 19.15 uur aan te houden. Voor de internetklup is dat 19.15 uur en 20.45 uur. Geef de bezoekers genoeg geld mee voor de taxi en zorg voor een briefje waar naam, adres en telefoonnummer (ook van de contactpersoon of woongroep) op staan.

ROOSTER INTERNETKLUP 2017/ 2018

6, 13, 20 en 27 september      2017