Vrijetijdskring

2013-06 VTK uitje  a (27)

De Vrijetijdskring Buitenzorg is een zelfstandige vereniging binnen Buitenzorg – vóór en dóór doelgroepers. De vereniging wordt namelijk ook bestuurd door doelgroepers. Een coördinator en een aantal vrijwilligers van Buitenzorg ondersteunen de groep en organiseren samen met hen activiteiten.

De kring organiseert verschillende leuke activiteiten zoals o.a. een barbecuefeest, dansavond, bingo, jeu de boules, bowlen, playbackshow en jaarlijks een uitje.

Op de jaarlijkse ledenvergadering kunnen ideeën worden ingediend voor andere activiteiten. Door het bestuur wordt dan besloten welke activiteiten geschikt en mogelijk zijn. Iedere maand wordt er één activiteit georganiseerd m.u.v. de zomermaanden.

Voor wie is de Vrijetijdskring?

De leden van de Vrijetijdskring Buitenzorg zijn moeilijk lerend, minder begaafd of hebben een licht verstandelijke beperking. Vaak hebben zij op een school voor speciaal onderwijs gezeten. Hoor je bij deze doelgroep, ben je 18 jaar of ouder en woon je in Veenendaal of omgeving? Dan kun je lid worden van de Vrijetijdskring Buitenzorg! Je moet wel voor je eigen vervoer kunnen zorgen.

Hoe word je lid?

Heel eenvoudig. Vraag het aanmeldingsformulier op bij één van de onderstaande personen. Wil je meer informatie dan kun je ook bellen of schrijven naar:

Melinda Jansen
Munnikenschans 45
3905 MP Veenendaal
tel. 0318-553994

of:

Nico van Zetten
PWA Park 582
3905 DR Veenendaal
tel. 06-50235430

Wat zijn de kosten?

De leden van de Vrijetijdskring Buitenzorg betalen zelf de kosten voor deelname aan de activiteiten. De kosten worden natuurlijk zo laag mogelijk gehouden. Het lidmaatschap kost dan ook maar € 12 per jaar. Voor dit bedrag word je op de hoogte gehouden van de activiteiten en krijg je ook korting.