Help mee, steun Buitenzorg

fav

Vrijetijdskring

Leuke dingen doen in je vrije tijd – wie wil dat niet?! Ben je 18 jaar of ouder, kan je moeilijk leren, ben je minderbegaafd of heb je een lichte beperking? Word dan lid van de Vrijetijdskring Buitenzorg. Deze bestaat uit mensen zoals jij, doelgroepers, die leuke activiteiten organiseren in deze zelfstandige vereniging. Ze worden daarbij ondersteund door een coördinator en een aantal vrijwilligers van Buitenzorg.
Een dansavond, bingo, een barbecue, bowlen, jeu de boules, playbackshow…. Er gebeurt van alles. En je mag ook zelf nieuwe suggesties doen!

Als je lid wordt van de Vrijetijdskring houden we je op de hoogte van de activiteiten. De kosten worden zo laag mogelijk gehouden zodat je zo vaak mogelijk mee kunt doen. Leden van de Vrijetijdskring krijgen korting op de kosten van de activiteiten.

Waar en wanneer

De activiteiten worden gehouden op de 3e vrijdag van de maand van ongeveer 19:30 tot 21:30 uur.
Voor elke activiteit wordt een uitnodiging gestuurd met de tijd en locatie en kun je je aanmelden.
Vaak is de activiteit in ons gebouw aan het Ruisseveen 17 te Veenendaal. Een paar keer per seizoen is het ergens anders bijvoorbeeld bij de bowlingbaan of de jeu de boules vereniging.
In de maanden juli en augustus is er geen Vrijetijdskring. Kijk voor alle zekerheid altijd vooraf even in de agenda.

Het lidmaatschap kost per jaar €12.
De kosten zijn verschillend per activiteit en worden vermeld in de uitnodiging. Leden krijgen korting op de deelname kosten.

Hoe word je lid?
Heel eenvoudig. Bel of mail met één van de onderstaande personen. Zij helpen je verder.
Nico van Zetten
tel. 06-50235430