Huur trouwduiven

trouwduiven kerk

Huren buiten Veenendaal

Huren is in principe ook mogelijk voor omliggende plaatsen, maar dit is ter beoordeling van onze vrijwilligers. De huurprijs wordt dan aangepast i.v.m. de reistijd en kilometervergoeding.

De duiven los laten

Het bruidspaar kan elk een duif uit hun handen loslaten. Als je besluit om elk een duif uit je handen los te laten, dan zullen deze twee duiven, trouw aan elkaar, samen in dezelfde richting wegvliegen. Een mooie symbolische betekenis.

Ook voor andere gelegenheden als bedrijfs- en expositie openingen of andere evenementen kunnen onze duiven worden gehuurd. Bij begrafenissen worden op verzoek de duiven ook regelmatig losgelaten. Het belang van de duiven staat voorop, dus bij slecht weer, bij onweer e.d. kan het loslaten niet doorgaan. Dit alles ter beoordeling van onze vrijwilligers.

De huurprijs voor de duiven is in Veenendaal slechts € 45,00 en in de directe omgeving van Veenendaal bedraagt de huurprijs € 50,00.

Nadere informatie op aanvraag via ons contactformulier.

duiven_1

duiven_2