Vrijwilligers

Buitenzorg en haar doelgroepers kunnen niet zonder vrijwilligers. Hun belangenloze inzet maakt het mogelijk dat er vele activiteiten zijn om van te genieten. Sommige activiteiten zijn puur voor het plezier, van andere activiteiten steekt men ook wat op. Daarnaast richten we ons steeds meer op begeleide dagbesteding, in het kader van de nieuwe wet WMO.

Onze vrijwilligers zijn de ruggengraat van onze organisatie. We kunnen – het zal niemand verbazen – altijd extra mensen gebruiken. Bedenkt u echter wel: het werken bij Buitenzorg is wel vrijwillig, maar niet vrijblijvend. De doelgroepers rekenen er namelijk op u. En… daar staat héél veel tegenover: vrolijke ontmoetingen, dankbare doelgroepers en hartverwarmende ervaringen die uw leven verrijken. Ziedaar uw ‘salarisstrook’!

Wilt u meer uit uw leven halen? Heeft u de geraniums nu lang genoeg zien groeien? Stuur dan een e-mail met uw contactgegevens naar info@stichtingbuitenzorg.nl. Geef aan dat u interesse hebt om als vrijwilliger ons team te komen versterken en wij nemen contact met u op.