Help mee, steun Buitenzorg

Handje

InternetKlup

Bij onze supergezellige InternetKlup kan je niet alleen een avondje internetten en e-mailen, maar ook allerlei andere dingen doen op één van onze 12 computers of één van onze 15 Samsung tablets.Je kan doen waar je zin in hebt! Zoals bijvoorbeeld een PowerPoint presentatie maken, muziek luisteren, foto’s bewerken of lekker een spelletje spelen.

Onze computers beschikken over het nieuwste Windows 10 besturingsprogramma en we hebben een beveiligd, draadloos netwerk. Je mag ook je eigen laptop of tablet meenemen natuurlijk! En wil je wat vragen of heb je hulp nodig, dan staan er altijd vrijwilligers voor je klaar.

Waar en wanneer

De InternetKlup is er op elke woensdagavond van 19:00 tot 20:30 uur in ons gebouw aan het Ruisseveen 17, Veenendaal. In de maanden juni, juli en augustus is er geen InternetKlup. Kijk voor alle zekerheid altijd vooraf even in de agenda.

De kosten zijn € 2,00 per keer.

Aanmelden

We hebben plek, dus meld je aan door een e-mail te sturen naar info@stichtingbuitenzorg.nl. Of kom gewoon eens langs om te kijken of het wat voor je is.

Tip: je kan natuurlijk ook eerst gezellig komen eten bij onze KookKlup, want die begint op woensdag om 17.00 uur. Je leest er hier meer over.

Belangrijke informatie…

… voor zorgverleners en familieleden, die de bezoekers opgeven voor de verschillende activiteiten.

Het gebeurt helaas vaak dat taxi’s te vroeg of te laat komen of soms helemaal niet. Vanwege het kwartier speling dat de taxi’s aanhouden adviseren wij voor de KookKlup 16.45 uur en 19.15 uur aan te houden. Voor de InternetKlup is dat 19.15 uur en 20.45 uur. Geef de bezoekers genoeg geld mee voor de taxi en zorg voor een briefje waar naam, adres en telefoonnummer (ook van de contactpersoon of woongroep) op staan.

Word vrijwilliger bij Buitenzorg