Path 124

Help mee, steun Buitenzorg

fav

KookKlup

Iedere woensdagmiddag komen de potten en pannen tevoorschijn en is het een gezellige drukte in ons gebouw. Samen met een aantal vrijwilligers koken mensen met een verstandelijke beperking een lekkere maaltijd. Natuurlijk eten zij al het lekkers daarna zelf, maar ook anderen kunnen hier van komen genieten.

Je kunt dus op woensdagavond komen koken en eten of alleen komen eten – net wat je zelf wilt!

Aanmelden

Als je mee wilt eten, dan kost dit € 5,- per maaltijd, bestaande uit een voorgerecht, een hoofdgerecht en een toetje. Het is wel erg fijn, als je je van tevoren opgeeft via info@stichtingbuitenzorg.nl

Als je zeker weet dat je vaker komt, kun je dit in één keer melden. Dan houden we steeds rekening met je komst. In de maanden juni, juli en augustus wordt er niet gekookt.

Rooster KookKlup 2021 - 2022

Download HIER het rooster van de KookKlup (KK) of klik op de button hier beneden voor de hele Buitenzorg kalender.

Belangrijke informatie…

… voor zorgverleners en familieleden, die de bezoekers opgeven voor de verschillende activiteiten.

Het gebeurt helaas vaak dat taxi’s te vroeg of te laat komen of soms helemaal niet. Vanwege het kwartier speling dat de taxi’s aanhouden adviseren wij voor de kookKlup 16.45 uur en 19.15 uur aan te houden. Voor de InternetKlup is dat 19.15 uur en 20.45 uur. Geef de bezoekers genoeg geld mee voor de taxi en zorg voor een briefje waar naam, adres en telefoonnummer (ook van de contactpersoon of woongroep) op staan.

Word vrijwilliger bij Buitenzorg