Path 124

Help mee, steun Buitenzorg

Handje

Soos

Begin je weekend supergezellig en kom twee keer per maand op vrijdagavond naar de Buitenzorg Soos.

Iedereen tussen de 18 … en 100 jaar met een verstandelijke beperking is van harte welkom om naar de Soos te komen. Vrijwilligers organiseren en begeleiden allerlei verschillende activiteiten. De ene keer doen we spelletjes of er is een playbackshow en een andere keer gaan we bijvoorbeeld knutselen of is er een beauty-avond.

Meedoen is niet verplicht! Je kunt ook gewoon een colaatje drinken, een kroketje eten en genieten van de sfeer in Buitenzorg. Het gaat er om dat iedereen gezellig een avondje uit is.

De soos begint om 19.30 uur en eindigt om 21.30 uur. De toegang is gratis en de activiteit ook. Alleen als je een drankje of een hapje wilt gebruiken, is het wel nodig om geld mee te nemen.

De volledige agenda voor het komende seizoen vind je op deze website. In de maanden juni, juli en augustus is er geen soos.

Volg ons ook Instagram-pagina

Belangrijke informatie…

… voor zorgverleners en familieleden, die de bezoekers opgeven voor de verschillende activiteiten.

Het gebeurt helaas vaak dat taxi’s te vroeg of te laat komen of soms helemaal niet. Vanwege het kwartier speling dat de taxi’s aanhouden adviseren wij voor de Soos 19.45 uur en 21.15 uur aan te houden.
Geef de bezoekers genoeg geld mee voor de taxi en zorg zo nodig voor een briefje waar naam, adres en telefoonnummer (ook van de contactpersoon of woongroep) op staan.

Word vrijwilliger bij Buitenzorg