handsresizedpng
Group-86
Handje

Zooz

Eén keer in de maand een super gezellige avond beleven met leeftijdsgenoten? Kom dan gezellig eens naar de Buitenzorg ZOOZ.
Iedere jongere tussen de 12 en 25 jaar met een verstandelijke beperking is van harte welkom bij ons.

Onze vrijwilligers zijn tussen de 13 en 30 jaar. Elke maand organiseren en begeleiden zij de activiteit. Van een filmavond, Ik hou van Holland spelshow, tot een dansfeest. Elke keer is het weer een feestje met een ander thema. Het bijzondere aan deze avonden is dat er geen ouders bij zijn!

Uiteraard is meedoen niet verplicht! Je kan ook gezellig een kleurplaat kleuren, kijken of een drankje drinken. Het belangrijkste is dat iedereen een leuke avond heeft!

Waar en wanneer

De ZOOZ is er op de 1ste vrijdag van de maand van 19:00 tot 21:00 uur. De dag en tijd kan nog wel eens wisselen i.v.m. feestdagen. De ZOOZ vindt altijd plaats in ons gebouw aan het Ruisseveen 17, Veenendaal.

In de maand augustus is er geen ZOOZ. Kijk voor alle zekerheid altijd vooraf even in de agenda.

De toegang kost €2,50 per keer. Daarvan krijg je drinken en wat lekkers.

Aanmelden

Je kunt gewoon langskomen om te kijken of de ZOOZ iets voor jou is. Soms vragen we je je toch aan te melden. Als je de ZOOZ op Instagram volgt dan kun je lezen wanneer dat nodig is: @zooz_buitenzorg. Heb je vragen dan kun je mailen naar: info@stichtingbuitenzorg.nl.

zooz-buitenzorg-2024-1

Word vrijwilliger bij Buitenzorg