Path 124
Group 52


BuitenTuin

Prachtige bloemen, lekkere zelf verbouwde groenten: we beschikken over een geweldige tuin aan het Ruisseveen.

Maar al dat moois groeit en bloeit niet helemaal vanzelf... Zorgorganisatie Zideris biedt haar cliënten dagbesteding aan in de tuin van Buitenzorg. Onder begeleiding van Zideris en met hulp van een vrijwilliger van Buitenzorg kun je dan helpen met bijvoorbeeld spitten, zaaien, onkruid wieden, vegen, takjes opruimen en snoeien. En ’s zomers verkopen we de groenten en bloemen die we gekweekt hebben.

In 2022 gaan we de tuin op meerdere dagdelen openen zodat er meer mensen met een zorgvraag kunnen werken. Onder begeleiding van Zorgorganisatie Zideris en met hulp van vrijwilligers.

We gaan flink investeren. Bijvoorbeeld in een nieuwe blokhut en een grotere kas zodat we ook in de wintermaanden aan het werk kunnen blijven.

Wil jij helpen om deze plannen te realiseren? Dat kan op meerdere manieren:

• Wordt tuinvrijwilliger en geef je op via: info@stichtingbuitenzorg.nl
  • Klik hier op de link: "Doneren" of op de button bovenaan elke pagina
  • Attendeer je vrienden, familie, buren of werkgever op ons initiatief.Alle aandacht zal ons project verder brengen! Alvast bedankt.

Word vrijwilliger bij Buitenzorg