Group 23

De vrienden van

Op 29 maart 2007 is de Stichting Vrienden van Buitenzorg opgericht.

De stichting zet zich in om de continuïteit van de projecten van Stichting Buitenzorg te waarborgen. Dit doen wij door te zoeken naar particulieren en bedrijven die Stichting Buitenzorg structureel willen ondersteunen door een jaarlijkse financiële bijdrage of ondersteuning in natura.

Daarnaast organiseren wij activiteiten waarbij de opbrengst ten goede komt aan Stichting Buitenzorg. Ook u kunt Vriend van Buitenzorg worden! Geef u op door op de button "opgeven als vriend" te klikken. Wilt u eerst meer weten wat u kunt betekenen voor Buitenzorg? Dan vertellen we u dat graag.

Het bestuur van de Stichting bestaat uit:

• Geurt Valkenburg, voorzitter
  • Henriëtte van Manen, secretaris
  • Loek Budding, penningmeester
  • Amanda de Jager, PR & Communicatie

Voor meer informatie kunt u ons een mail sturen via info@stichtingbuitenzorg.nl. Wij nemen dan spoedig contact met u op.

ANBI-gegevens

Stichting Vrienden van Buitenzorg is erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit betekent dat voor giften, legaten en erfstellingen voor zowel u (gever) als ons (ontvanger) bepaalde belastingvoordelen gelden.

Hier: https://www.anbiportaal.nl/295 vindt u alle gegevens met betrekking tot de ANBI-status van Stichting Vrienden van Buitenzorg, zoals ook wettelijk voorgeschreven.

Doet u mee?