Even voorstellen – team SBR

Graag vertellen we je iets meer over de SBR, oftewel Stichting Bewegingsrecreatie Veenendaal en nu onderdeel van Buitenzorg onder de naam Stichting Buitenzorg Recreatiesport.

De SBR is een bijzondere sportclub met een hart voor mensen met een verstandelijke beperking. Wat ons uniek maakt, is onze focus op deelnemers die intensieve begeleiding en speciaal aangepaste activiteiten nodig hebben. Dit maakt het mogelijk voor hen die niet terecht kunnen bij reguliere sportclubs of G-afdelingen, om toch lekker te kunnen sporten.

Dankzij een team van betrokken vrijwilligers draait de Stichting al meer dan 40 jaar. Elke week worden er weer sport- en zwemactiviteiten georganiseerd in sporthal De Vallei en het zwembad in Veenendaal.

De activiteiten zijn veelzijdig en vinden meestal plaats op zaterdagochtend. Maar daar blijft het niet bij. De SBR staat ook bekend om haar jaarlijkse evenementen die bijzonder populair zijn. Van de feestelijke sportdag tot het spectaculaire Sinterklaasfeest, maar zeker ook de sfeervolle herfstwandeling zijn tradities die elk jaar weer op veel enthousiasme van onze deelnemers kunnen rekenen.

Bij de Stichting Buitenzorg Recreatiesport Veenendaal draait alles om inclusie, plezier en samenzijn. Meer weten? Kom gerust eens kijken tijdens één van onze activiteiten.

Hartelijke groet namens SBR,

Martin Schuitemaker