handsresizedpng

Help mee, steun Buitenzorg

fav

KookKlup

Iedere woensdagmiddag komen de potten en pannen tevoorschijn en is het een gezellige drukte in ons gebouw.

Samen met een aantal vrijwilligers koken mensen met een verstandelijke beperking een lekkere maaltijd. Deze bestaat uit een voorgerecht, een hoofdgerecht en een toetje. Natuurlijk eten zij al het lekkers daarna zelf op. Maar ook anderen kunnen hiervan komen genieten. Dus meld je aan en kom gezellig eten bij onze Kookklup.

Waar en wanneer

De Kookklup is er elke woensdagavond van 18.00 tot 19.00 uur. Inloop is vanaf 17:00 uur.
In de maanden juni, juli en augustus is er geen KookKlup. Kijk voor alle zekerheid altijd vooraf even in de agenda.

De kosten zijn € 5,00 per keer.

Aanmelden

Wanneer je wilt komen eten of meekoken meld je dan aan door een e-mail te sturen naar info@stichtingbuitenzorg.nl.

Belangrijke informatie…

… voor zorgverleners en familieleden, die de bezoekers opgeven voor de verschillende activiteiten.

Het gebeurt helaas vaak dat taxi’s te vroeg of te laat komen of soms helemaal niet. Vanwege het kwartier speling dat de taxi’s aanhouden adviseren wij voor de kookKlup 16.45 uur en 19.15 uur aan te houden. Voor de InternetKlup is dat 19.15 uur en 20.45 uur. Geef de bezoekers genoeg geld mee voor de taxi en zorg voor een briefje waar naam, adres en telefoonnummer (ook van de contactpersoon of woongroep) op staan.

Word vrijwilliger bij Buitenzorg