Nieuws van de InternetKlup

Dit seizoen staat bij de InternetKlup het foto’s bewerken en het maken van fotoboeken centraal. Een jaar geleden is Nico begonnen met het bewerken van foto’s en het maken van fotoboeken. Nu is Jaap druk in de weer om zijn foto’s van zijn reis naar Afrika te bewerken en daar ook een album van te maken. Voor ons als vrijwilliger heel bijzonder om te zien wat hij op zijn reis door Afrika allemaal heeft gezien en beleefd. Ook willen wij dit seizoen aandacht gaan besteden aan het gebruik van mobieltjes.

Het gemiddelde aantal bezoekers van de InternetKlup is met drie tot vier deelnemers niet groot. Maar de begeleiding is veelal één op één. Dus wij worden aardig beziggehouden door de deelnemers.

Laurina en Peter zetten elke woensdag, rond 15.00 uur, de vijf beschikbare laptops klaar en kijken of er nog updates zijn. Laurina gaat daarna naar huis. Na afloop van de KookKlup, rond 19:00 uur komt Jan Willem. Samen met Peter gaan ze aan de slag met de dan aanwezige InternetKlup bezoekers. Bart is onze vrijwilliger op afstand. Na zijn verhuizing komt hij nog wel eens even langs, om te helpen bij Office 365 vragen.

Heb jijzelf vragen over het werken met de computer? Schroom dan niet en kom gerust op woensdagavond even naar de InternetKlup. Er is van 19.00 uur tot ongeveer 20.30 uur gelegenheid om je te helpen. Neem, zo nodig, je eigen laptop mee.