Nieuws van de VrijeTijdsKring

Met veel plezier zijn we vorig jaar gestart als nieuwe coördinatoren. Angelique Wilderbeek is de enige die al jaren bij de VrijeTijdsKring betrokken is. Het bestuur van de VrijeTijdsKring bestaat uit coördinatoren, vrijwilligers en een aantal deelnemers. De deelnemers hebben een eigen taak tijdens de vergadering, denk aan welkomstwoord en voorlezen van de notulen. Zo zijn zij dus heel betrokken bij de geplande activiteiten en spelen een mooie rol hierin.

Erg leuk is het dat vier van onze vrijwilligers afkomstig zijn van Ups en Downies, die helaas de deuren moest sluiten. Maar met veel plezier zijn zij nu aangesloten bij de VrijeTijdsKring.

De VrijeTijdsKring organiseert een keer per maand een leuke activiteit die past bij onze doelgroep. Bijvoorbeeld een spelletjesavond en de playbackshow. Het kerstdiner van afgelopen jaar willen onze deelnemers dit jaar heel graag weer terugzien. Ook het jeu de boules mag volgend seizoen niet ontbreken. In het nieuwe jaar gaan we naar aanleiding van suggesties van de deelnemers wat nieuwe activiteiten organiseren. Wij en onze deelnemers hebben er in ieder geval weer heel veel zin in.

Onze activiteiten worden gemiddeld tussen de 35 en 45 deelnemers bezocht, maar wanneer er een maaltijd bij zit loopt dit op tot boven de 50.